Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, July 6, 2011

Sakit mata melihat kain rentang BERSIH di Kg Pangsenam Temerloh

Kebetulan menyusur sekitar sungai Pahang beberapa hari lalu aku terpandang kain rentang besar di tepi jalan berhampiran Kg Pangsenam, Temerloh. Ianya terpampang besar berhampiran sebuah padang bola dan tepi jalanraya yang dilalui oleh sekitar 1000 orang setiap hari.

Sungguh meluat aku pada poster tersebut, tetapi tak sempat aku nak snap gambar kerana jalan yang agak sempit dan berliku-liku menyukarkan aku untuk menge'park' kereta MPV aku yang sedang menyusur agak laju pada hari tersebut.
Aku amat berharap pihak polis dapat segera menurunkan kain rentang tersebut dan mengambil tindakan sewajarnya ke atas pemilik rumah berwarna hijau yang menggantung kain rentang tersebut. SHIT...SHIT...SHIT BERSHIT

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails