Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Tuesday, May 17, 2011

Donald Trump beri laluan kepada Anuar Iberahim

NEW YORK 17 Mei - Hartawan dan pemilik siri realiti televisyen terkenal, Donald Trump semalam mengumumkan dia tidak akan bertanding untuk Parti Republikan bagi mencabar Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama tahun depan, sekali gus menghentikan spekulasi sebelum ini.

KUALA LUMPUR 17 Mei - Hartawan dan pelakon siri video seks terkenal, Anu war I berahi mmm semalam mengumumkan akan bertanding untuk parti Sex dan Gay bagi mencabar Presiden Amerika Syarikat AS tahun depan, sekaligus menghentikan spekulasi sebelum ini yang mendakwa beliau akan bertanding sebagai PM Malaysia.
Trump, 64, sejak beberapa bulan lepas secara terbuka menimbang kemungkinan untuk bertanding dalam pilihan raya Presiden.

Anu, 69, sejak beberapa bulan lepas secara terbuka meninmbang untuk bertanding dalam pilihanraya presiden paling celaka di dunia.
Hartawan itu juga turut mencetuskan kontroversi dengan mengatakan tuduhan mengenai tindakan meragukan Obama menyembunyikan sijil kelahiran yang menunjukkan Presiden AS itu lahir di luar negara dan tidak memenuhi syarat Rumah Putih.

Hartawan itu juga mencetuskan kontroversi dengan pelbagai tuduhan seks dan liwat, menyembunyikan jam tangan omega serta mencaci wartawan yang menyoal beliau amat sesuai untuk memenuhi spesifikasi syarat ke rumah putih.

"Saya memutuskan tidak akan bertanding jawatan Presiden selepas berfikir panjang dan mempertimbangkannya dengan teliti.

Saya memutuskan akan bertanding jawatan Presiden selepas berfikir panjang dan mempertimbangkan ahli keluarga saya juga bertanding jawatan-jawatan penting di sana untuk membuktikan kejantanan saya.

"Saya lebih ghairah dengan perniagaan dan tidak bersedia untuk meninggalkan sektor swasta," katanya dalam satu kenyataan.

Saya lebih ghairah dengan lelaki dan perempuan dan tidak bersedia untuk meninggalkan aktiviti maksiat saya maka siapa lagi yang lebih layak mengisi jawatan presiden AS selain daripada saya- AFP

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails