Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, May 6, 2011

Kini Anwar Ibrahim lebih menguntungkan BN

Dengan adanya Anwar Ibrahim yang penuh dengan masalah sosial menjadikan BN semakin kuat dan teguh. Blog-blog pro BN semakin dipercayai kerana pelbagai berita sensasi Anwar yang mereka gunakan untuk menyerang pakatan rakyat mendapat perhatian ramai. Golongan belia dan muda-mudi kini sudah mulai tawar hati terhadap perjuangan mem 'PM' kan Anwar yang langsung tidak menguntungkan rakyat melainkan kroni PKR nya yang kini hanyalah terdiri dikalangan ahli keluarga terdekat Anwar dan malaun-malaun yang tidak berpendirian yang membela makhluk yang sering melakukan maksiat itu tanpa usul periksa..

Tanpa Anwar Ibrahim yang kotor dan bernafsu tersebut apalah sangat yang boleh blogger-blogger BN gunakan untuk menyerang pakatan rakyat. Kalau setakat isu tanah rakyat, isu hotel perdana di Kelantan, isu kampung india di Pulau Pinang, Isu restoran atas pokok, isu bazaar tok guru hanyalah di ikuti oleh kumpulan pembaca yang kecil.

Tapi dengan adanya Isu Anwar Ibrahim yang tidak mampu menjawab soalan-soalan wartawan berhubung isu jam omega, isu sumpah mubahallah dan yang terbaru isu poligraf yang diajukan oleh Husam Musa sendiri. Selepas ini pelbagai lagi siri kemungkaran Anwar akan diterbitkan maka momentum ini juga akan dibawa sehingga PRU-13 tidaklama lagi.

Jadi kesimpulannya ialah kehadiran Anwar sangat menguntungkan BN untuk dijadikan punching bag oleh semua blogger dan juga akhbar-akhbar aliran perdana. 

1 comment:

  1. aku setuju sangat2..si anuar ni jadi modal paling menguntungkan blogger pro BN..kalau tak de dia aku pun malas dah nak baca blog korang..dia dah jadi mcm sesuatu yg wajib aku baca tiap hari..seronok nengok gelagat dia & puak2 penjilat dia yg melalak sepanjang masa tak tau hujung pangkal..Minta2 dia panjang umur agar senang jadi modal untuk tulisan korang pada hari2 mendatang!!rasa semacam je kalau sehari tak baca cerita dia!!rasa sunyi,kosong,syahdu dan lonely betul!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails