Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Sunday, June 13, 2010

DAP bersorak dan bertakbir di dewan muktamar PAS

DAP mencapai kemenangan mutlak dalam pakatan rakyat dan akan memimpin pakatan pada pilihanraya umum ke 13 nanti. Kemenangan pertama DAP diperolehi apabila PAS membuat pengakuan ikhlas bahawasanya mereka tidak mampu melaksanakan hukum hudud yang mana memang telah diketahui oleh kerajaan BN sejak dari dahulu lagi. Kemenangan pertama ini diraikan dengan sorakan gembira dan takbir oleh kafir cina dap ini dihadapan pemimpin islam PAS yang tewas dengan teruknya.

Kemenangan kedua Zionis DAP diperolehi apabila PAS juga tidak mampu untuk menghapuskan judi dan arak di semua negeri takhlukan mereka apatah lagi jika memerintah negara kelak. Ini merupakan satu lagi kemenangan psikologi kepada DAP di majlis muhtamar PAS. DAP kini menunggu masa PAS akan mengiktiraf perdana menteri dari parti DAP pula..

Kemenangan ketiga DAP diperolehi apabila kafir Cina boleh bertanding di bawah payung PAS. Ini akan menjimatkan kangtung DAP dimana segala pembiayaan untuk bertanding oleh calon tersebut menggunakan duit sedekah orang islam kepada parti PAS untuk membiayai calon DAP dibawah payung PAS. DAP boleh goyang kaki selepas ini dan hanya perlu mendendangkan takbir kepada pemimpin PAS yang bangga dengan kekalahan chekmate mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails