Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Tuesday, June 1, 2010

Muslihat Israel seakan akan tindakan Nik aziz di Kelantan

Muslihat Israel untuk menghantar sendiri bantuan daripada konvoi kepada penduduk palestin adalah helah semata-mata di mana sudah pasti bantuan tersebut akan dilencongkan daripada tujuan sebenar sama seperti tindakan nik aziz di kelantan yang cuba mengalihkan wang royalti kelantan daripada diagihkan kepada rakyat kepada kroni-kroni beliau.

Jika nik aziz ikhlas dan bijak membantu rakyat sudah tentu negeri kelantan akan menjadi negeri termaju di malaysia kerana memiliki segala sumber yang diperlukan untuk menjadi sebuah negeri maju. Tapi apakah wawasan beliau untuk memajukan negeri tersebut. Hanya melatah dalam isu-isu bodoh seperti budak budak meminta aiskrim tetapi menikus apabila dilanda isu besar yang memerlukan pandangan ulama yang ikhlas.

Di manakah pemuda-pemuda pas sekarang.bangkitlah membuat perarakan besar-besaran di ibu negara. kekejaman israel perlu ditentang sekeras-kerasnya. Hanya kelihatan tidak sampai 10 orang penyokong pas yang tampil membuat bantahan dalam isu israel ini. Gerakan anti Israel ini dihadiri oleh ribuan ahli umno seluruh negara.

Jika perbezaan pendapat dalam politik tidak boleh menyatukan Pas dan umno diharapkan dalam isu ini Pas berubah dan membantu umno dalam menentang kekejaman israel.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails