Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Sunday, May 9, 2010

Harakah isytihar DAP menang di Sibu

Aku ucapkan tahniah kepada Harakah kerana telah mendendangkan kemenangan mudah DAP di Sibu dengan majoriti yang besar. Oleh itu penyokong fanatik Pas tidak perlu keluar mengundi pada hari mengundi nanti kerana kemenangan sudah digengaman. Penyokong komunis akan pastikan kemenangan DAP. Aku harap tiada lagi orang kafir komunis yang akan baca QURAN untuk tatapan fanatik PAS pasal aku rasa meluat sekali dengan bacaan mereka kerana bagi aku kalau nak baca quran kena ambik wuduk dulu. kalau dah ambik wuduk pergilah sembahyang. Kalau takat nak tunjuk ek macam si durjana anwar cakap cina dengan disorak oleh penyokong DAP. Orang islam takkan bersorak punya. kalaulah Lim Guan Eng Baca habis satu al-quran pun takkan aku sokong DAP durjana ini kecuali Lim Guan Eng berani menjadikan pulau pinang sebagai serambi mekah dan menjalankan hukum hudud di PP dan mengharamkan judi dan arak di PP. Ingat lah penyokong BN keluarlah beramai-ramai untuk mengundi kerana jangan jadikan kemenangan DAP satu kenyataan

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails