Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Monday, March 21, 2011

Liwat II: Blogger pakatan haram terus-terusan memfitnah

Fakta dan bukti sudah semakin hampir menunjukkan De-facto mereka akan disumbat ke penjara. Peguam-peguam muslim tidak mahu membelanya lagi...hanya tinggal peguam-peguam ahli neraka sahaja yang terus-terusan mencari kesilapan pendakwaan dan menangguh kan kes sehingga Anwar dilantik sebagai PM pada pilihanraya umum dan seterusnya menghakimi sendiri kes tersebut.

Blogger-blogger pakatan yang mungkin diupah ataupun terlalu taksub kepada de fakto mula menabur fitnah antaranya ialah mengatakan ada menteri campur tangan dalam kes tersebut..Yang menjadi persoalnnya menteri tersebut campur tangan dari sudut mana. Adakah beliau memasukkan benih Anwar kedalam bontot mangsa...Walaubagaimanapun aku memang harap lah ada menteri campur tangan agar kes ini cepat di selesaikan bukannya seperti main tarik tali dengan karpal singh kasi pusing kepala aku.

Satu lagi fitnah pakatan mengatakan Gani Patail memalsukan bukti terhadap Anwar berikutan dakwaan beliau meminda laporan perubatan. Bagi aku kalau laporan tersebut silap dan akan di putar belit oleh saudara karpal singh kaki pusing akibat kesilapan mengisi borang maka peguam akan mengarahkan laporan tersebut diperbetulkan. Tapi kita perlu mengambil kira tentang fakta sebenar yang lebih penting iaitu DNA anwar yang berada dalam dubur bukannya borang yang boleh di perkotak katikkan oleh si poosingh durjana.

Ada lagi pelbagai fitnah yang dilemparkan terhadap mangsa kes liwat yang diserang dari pelbagai sudut termasuk beliau sedang sakit tenat, ditangkap khalwat dan sebagainya. Sudah-sudahlah memfitnah, rakyat sudah bosan dengan cerita penglipurlara tersebut macam lah di Malaysia ni puak-puak kamu sahaja yang betul dan orang lain semuanya salah sehingga diserang kiri dan kanan. Piiiiirrrraaaah

Harapan aku esok tiada lagi penangguhan kes....dan amat berharap mahkamah akan menyelesaikan kes tersebut secepat mungkin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails