Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Saturday, January 22, 2011

Suami calon Pas dayus dan bacul

Calon PAS Normala Sudirman dibawa ke hulu dan ke hilir oleh pemimpin Cina PKR yang kebanyakannya lelaki di sekitar kawasan cina DUN Tenang bagi memberi sokongan kepada PAS yang diyakini oleh bangsa Cina yang parti PAS merupakan parti suruhan kaum Cina. Suami Normala tidak kelihatan sewaktu Normala diheret ke sana sini oleh lelaki-lelaki tidak bersunat tersebut.

Jelas di mata penduduk di Tenang yang wanita tersebut bakal menjadi boneka kaum cina yang menjadikan baju kurungnya sebagai topeng disebalik sikap tamak dirinya dalam mengejar kekayaan dunia yang bakal menjadi habuannya sekiranya mereka mencapai kemenangan. Sudah pasti kemenangan Normala ini tidak akan membawa sebarang kebaikan kepada penduduk setempat kerana jika menang pun beliau hanya akan mendapat gaji sebagai seorang Adun suaranya tidak akan memberi kesan kepada kerajaan negeri johor mahupun kerajaan Malaysia.

Jika beliau seorang yang waras lebih baiklah menarik diri daripada meneruskan niat bertanding pada pilihanraya ini kerana perjuangannya langsung tidak mempunyai sebarang kebaikan kepada masyarakat,agama dan juga negara. Apakah nasib suaminya nanti jika belum apa-apa lagi isterinya sudah digembeleng tenaganya yang lemah untuk mengadakan kempen dan pelbagai aktiviti politik. Jika wanita ini menang dan menjadi YB adakah dia masih setia kepada suaminya atau sanggupkah suaminya mengekori bontot isterinya yang pastinya akan menjadi lebih sibuk seribu kali ganda selepas ini.

1 comment:

  1. Teloq dah hilang.
    Biarkan bini diusung kesana kemari oleh cina kafir.
    Meloponglah....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails