Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Monday, March 21, 2011

Video seks disebar kerana silap memilih kawan.

TERKINI

Video aksi seks ahli politik pembangkang
21/03/2011 4:44pm


KUALA LUMPUR - Satu kumpulan yang enggan dikenali mendakwa mereka memiliki klip video hitam putih yang memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang dengan seorang pelacur wanita di sebuah hotel di sini yang menawarkan perkhidmatan seks.

Kumpulan itu, yang diketuai seorang lelaki yang memperkenalkan dirinya hanya sebagai Datuk T berkata, mereka akan menyerahkan pita video itu kepada pemimpin pembangkang tersebut dan isterinya dalam masa seminggu ini.

Kumpulan itu juga mendakwa memiliki seutas jam tangan, dikatakan milik ahli politik itu, yang didakwa diambil oleh wanita itu semasa mengadakan hubungan seks pada 21 Februari tahun ini.

Anggota kumpulan itu berkata, mereka memutuskan untuk mendedahkan perkara itu sekarang kerana sudah tiba masanya untuk orang ramai mengetahui perkara sebenar mengenai ahli politik itu. - Bernama

2 comments:

  1. Jangan terlalu cepat membuat kesimpulan tentang video ni. Entah2 video ini adalah satu perancangan jahat juak2 pembangkang untuk divert isu DNA kepada isu video. Perlu diingat, Si Anu sekarang ni dah kepanasan nak cari alasan macamana nak lepaskan diri daripada terpaksa menyerahkan DNAnya. Maka, apa yang dibuat ialah dengan mengalihkan perhatian rakyat daripada isu DNA kepada isu video lucah yang sebenarnya direka mereka sendiri. Riuhkan se-Malaya Si Anu main betina cina. Lepas tu kerajaan dan rakyat menuduh Si Anu yang buat. Rakyat leka dengan isu video dan terlupa pasal DNA yang masih belum sudah2 lagi. Tup tup…kes video ini setelah disiasat dengan begitu rapi dengan suruhanjaya diraja dan segala2nya mengesahkan video itu palsu. Tambahan lagi pengisytiharan video tu palsu dibuat dekat2 pilihanraya. Maka, juak2 pembangkang ni pun apa lagi, melalak, melolong, menyalak dan meraung kerajaan zalim! kerajaan membuat konspirasi menjatuhkan Si Anu dll hingga rakyatpun terpengaruh…maka natijahnya, kerajaan ditolak secara total dalam pilihanraya. Dan isu DNA yang tergantung tadi itu pun selesai begitu sahaja…. Hmm… boleh baca la politik kotor dan script writing juak2 pembangkang ni. Apa yang pasti, dorang memang dah tak ada isu lagi untuk lari dari isu DNA ini. Sekarang ni, pemdakwaraya dah mintak Si Anu kasi sampel untuk check DNA. Dia dan segala juak2nya tak nak kasi. Tetapi mereka sekarang ni sbenarnya TIADA alasan lagi untuk tidak memberinya. Maka, antara cara mengalihkan isu dan perhatian rakyat ialah dengan mengeluarkan isu baru yang sengaja diputar belit: video lucah melibatkan Si Anu, yang direkcipta mereka sendiri dengan kemuncak cerita mereka tidak bersalah….Ha Ha…Ha…bole baca la.. jangan nak chong la Anu!

    ReplyDelete
  2. hati2 dengan kes nie. Ni mungkin perangkap untuk blogger2 pro kerajaan,,, diharapkan blogger2 pro
    kerajaan jgn layan isu video berkenaan. Semoga anda semua tidak terjerat dengan helah A..... I........
    Insya Allah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails