Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, December 3, 2010

Kasihan nasib blogger suruhan PKR terpaksa telan ludah sendiri

Aku merasa simpati terhadap blogger Cucu Mat Kilau yang berjaya dipesongkan oleh PKR dan menjadi budak suruhan PKR selama hampir 1 dekad dengan tulisan-tulisan yang menyokong segala fitnah terhadap BN, bagai lembu dicucuk hidung membuat saman fitnah terhadap kerajaan BN dan sebagainya seperti yang terdapat dalam blognya.

Yang paling menyedihkan beliau berjaya memesongkan arwah ibu dan bapanya yang merupakan bekas ketua UMNO cawangan jengka 7 yang amat dihormati suatu ketika dulu. Kini beliau telah sedar dan bertindak keluar PKR. Tapi dosa beliau memesongkan perjuangan ibu dan bapanya sebelum ini sungguh menyedihkan aku. Semoga roh kedua ibu-bapa beliau dicucuri rahmat kerana pernah berjasa kepada rakyat setempat sewaktu bersama UMNO.

2 comments:

  1. bukan cucu mat kilau seorang sahaja. ramai lagi orang suruhan
    PKR yang berdosa kerana telah bersubahat menabur fitnah kepada
    UMNO yang masih belum meninggalkan parti itu. bertaubatlah sebelum terlambat
    dan tebuslah dosa-dosa kamu terhadap peminpin parti umno seperti yang dilakukan Ezam.

    ReplyDelete
  2. Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
    Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat
    keberkatan daripada perjuangan PAS.
    Kembalilah kepada perjuangan asal..!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails