Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Monday, July 12, 2010

Agen CIA: Tindakan Keatas Pengkhianat Negara?

Laporan sebuah blog di Amerika Syarikat megatakan yang Anwar Ibrahim merupakan alat CIA. Jangan tersilap bukannya agen tapi alat. Agen CIA merupakan seseorang yang bekerja dengan CIA sebagai perisik seperti james bond dalam cerita fiksyen terkenal yang bertindak secara sulit. Tetapi alat CIA ialah seseorang yang digunakan oleh CIA untuk mendapatkan maklumat sulit sesebuah negara tanpa sebarang bayaran tetap tetapi mungkin mendapat ganjaran bergantung kepada maklumat apa yang diberikan.

Kedudukan Anwar sebagai bekas timbalan perdana menteri menjadikan beliau sebagai sasaran CIA untuk memperolehi maklumat lantas boleh mengatur strategi tertentu jika ada sebarang ketidakpuasan hati amerika terhadap Malaysia. Tindakan Malaysia yang sering ke depan dalam tindakan mengecam Israel menjadikan kita sasaran CIA untuk dicari sebarang peluang untuk menceroboh masuk dan mencari kelemahan negara yang boleh diekploitasi oleh MEREKA.

Perbuatan membocorkan maklumat sulit negara adalah jelas merupakan satu kesalahan yang tidak dapat dimaafkan oleh keseluruhan rakyat malaysia. Oleh itu tindakan tegas perlu diambil oleh pihak berkuasa negara ke atas pengkhianat-penghianat negara. SILA BERIKAN CADANGAN TINDAKAN YANG PERLU DIAMBIL KEATAS PENGKHIANAT NEGARA INI.

2 comments:

  1. Gantung sampai mati

    ReplyDelete
  2. Alat lebih bahaya dari agen kerana agen hanya bertugas sebagi pengumpul maklumat. Tetapi alat menjadi perantara untuk menjayakan matlamat sesebuah negara seperti Amerika. Misalnya menjadikan Malaysia sebuah negara yang tunduk kepada Amerika. Kenyataan Anwar baru-baru ini bahawa beliau menyokong kewujudan Israel sebagai sebuah negara. Sedangkan Malaysia sehingga hari ini tidak mengiktiraf negara Israel membuktikan Anwar memang alat CIA. Amerika mahu dasar mereka yang menyokong Israel juga dilaksanakan di Negara ini. Dan sudah tebukti dari kenyataan Anwar. Sebaik-baik sahaja Anwar jadi Perdana Menteri beliau akan terus iktiraf Israel. Mudah-mudahan Tuhan juahkan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails