Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Saturday, July 3, 2010

Pengakuan: Abang Anuar memang jahat

Betul bang! Anuar ni jahat orang nya dulu dah kena kes liwat....sekarang ni pun tengah tunggu kes liwat dia lagi...kawan pula dengan yahudi amerika. Kroni dia pun ramai. Anak, menantu, bini semua diberi kuasa. Duit banyak kat luar negara. Ayat power bini orang pun boleh sangkut. Tapi yang paling jahat dia ni ceramah dia boleh menghasut orang.

Saya memang tak caya dengan Anuar ni. ingat saya bodoh ke nak caya cakap nuar keparat. ada ke najib bunuh altantuya. adake sprm bunuh saksi kes rasuah. mata dia lebam pun saya tak caya. Adake polis bunuh remaja. Adake hantu boleh mengundi pilihanraya. dusta, dusta, dusta....memang keji betul orang macam anuar ni.

tapi aku pelik juga ramai juga yang masih percaya....mungkin kroni je yang tinggal...ataupun yang telah diugut ....ataupun telah diberi rasuah seks...anuar ni macam-macam dia boleh buat. dia banyak kaki. Kaki judi, kaki mabuk, kaki liwat, kaki seks dan macam macam kaki lagi dah jadi geng dia. yang leganya golongan geng anuar ni dah berkurangan. biasalah happy ending... yang jahat akan kalah juga...huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails