Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, July 7, 2010

Kontroversi: Nabil Raja Lawak buat hal lagi

Setelah menggemparkan negara dengan memeluk kekasihnya semasa program siaran langsung kini raja lawak yang juga bekas mat rempit yang semakin terhakis popularitinya itu buat hal lagi.

Penulis mendapat berita dari sumber dalaman jabatan agama islam wilayah persekutuan JAWI bahawa raja lawak yang popular dengan slogan Lu pikirlah sendiri itu nyaris ditangkap oleh unit judi dan maksiat Jawi semasa sedang ayik meneguk minuman keras di sebuah kelab malam. Walaubagaimanapun beliau telah terlepas pada hari tersebut dan berjaya menyelamatkan diri beliau.

Terselamat pada malam tersebut bukan bermakna terselamat selama-lamanya. Tolonglah hentikan perbuatan buruk anda. Jika anda yang melakukannya bertaubatlah segera sebelum terlambat. Jangan menyesal kemudian hari. Sebelum ini nabil sudah beberapa kali nyaris kehilangan nyawa apabila motor berkuasa tinggi beliau sudah 2 kali mengalami kemalangan.takkan tak insaf lagi kot. Harap-harap ko sempat lagi untuk berfikir baik buruk perbuatan kamu itu.

Walaubagaimanapun penulis mengambil kesempatan untuk memohon maaf andainya berita yang penulis tulis ini tidak benar kerana penulis hanya mendapat maklumat dari Jawi dan tidak melihat sendiri kejadian tersebut. Sekian terima kasih.

cikguleepk

2 comments:

  1. tulah manusia....kalau tak kompom jangan cerita...
    kalau dah cerita...jadi fitnah...orang jawi pun kalau betul info tu...tangkapan dah dibuat...kalau lepas maknanya tak kompom...mungkin pelanduk dua serupa...

    maaf lah kalau komen saya silap

    ReplyDelete
  2. mungkin ya dan mungkin tidak.....harap jadi pedoman di masa hadapan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails