Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, July 28, 2010

Krisis bekalan air di pahang selesai

Krisis bekalan air di pahang atau lebih lengkap lagi di gugusan felda bera terutamanya di Felda Mayam akhirnya selesai dengan kerjasama semua pihak. Krisis ini telah di siarkan dalam aduan rakyat malam tadi melalui wartawannya puspawati Rameloo. Kecekapan JBA pahang bertindak setelah menerima aduan rakyat membuktikan slogan rakyat didahulukan telah berlaku di negeri ini.















Macammana pula dengan sahabat kita di Selangor. Krisis air mereka bagaimana pula. Kerajaan negeri bila nak bagi kerjasama. Dengar kata nak dapatkan bekalan air dari pahang dihalang oleh kerajaan negeri pimpinan PKR. Atas faktor keuntungan yang menghalang kerajaan negeri untuk menjaga kebajikan rakyat di negeri mereka. Maka rakyat selangor bersiap sedialah untuk menghadapi krisis bekalan air yang dasyat tidak lama lagi. Tungguuuu.

4 comments:

  1. X pe org Selangor kaye2. kalau xde air pun diorang boleh mandi pakai air mineral sehinggit sebotol

    ReplyDelete
  2. nampak sangat JBA pahang di kuasai PIS, sampai sabotaj felda berbulan-bulan takde air. serangan secara halus nak kasi marah. nampak sangat orang atas JBA tu kena kelentong dengan orang bawah.

    ReplyDelete
  3. Pihak atasan ni,memang kena macam ni.baru dia orang buka mata sikiy.dia ingat peneroka ni bodoh sangat.dulu bolehlah sekarang tidak......Disebabkan air selalu tak ada,saya jarang balik kampung,kalau balik pun sekejap-sekejap.Tapi orang JBA bera memeng teruk,tak perihatin langsung.kalau buat aduan,kita juga yang dikenakan.Dulu bapa saya pernah buat aduan yang bill airnya shingga 110.00 sebulan.logik ke tidak.ayah saya tinggal seorang,air jarang sekali dan paip tak bocor.Bila bagitahu yang bill silap print ,katanya oklah,bayar 11 ringgit aje.tanpa ada sebarang dokumen.selama setahun bill tu oklah macam biasa.tetapi kemudian bia tempatnya diganti dengan orang baru 110 muncul semula sebagai tunggakan.

    ReplyDelete
  4. Nampak nya beria betul cikgu leep nak bodek boss, ada apa apa ke?

    Munkin dia tak pernah keluar dari Pahang, nak banding air paip dengan selangor.
    Saya balik temerloh, tiap tiap minggu paip kering.

    Hai, nak bodek pun kena guna fikiran juga...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails