Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Tuesday, July 20, 2010

Pembanci melayu OKU dihalau oleh si bangsat

Di sebuah bandar kecil kominis di malaysia yang dikuasai oleh regim DAPig. Ada seorang OKU yang dilantik menjadi pembanci di kawasan tersebut telah dihalau oleh tuan rumah yang sepatutnya beliau banci. Apakah si bangsat tuan rumah masih belum mengetahui akan kewujudan pembanci-pembanci yang sedang bergerak sekarang ini. Ataupun si bangsat dengan sengaja ingin mencari gaduh dengan orang melayu.

Menurut pembanci tuan rumah tersebut mahukan pembanci berbangsa sama dengannya. Kalau macam tu pi dok kat negara asal nko la bangsat. Kalau taknak beri kerjasama please tinggalkan negara ini pada kadar segera. Aku makin meluat nak tengok bangsa nko kat sini.Kalau di kedai nko boleh pula nko layan orang melayu yang jadi pelanggan bagaikan minyak yang penuh. Bagaikan raja di istana. Tapi di belakang hati nkorang semua terlalu bangsat.

Orang Melayu cepatlah sedar. manusia talam dua muka ini jangan lagi di beri muka. Mulai sekarang gerakkan perpaduan kita supaya kita yang berbangsa melayu cepat-cepat bersatu sebelum kita dihalau di tanah air kita ini oleh bangsa tak sedar diri yang mereka tu hanyalah bangsat semata-mata.

2 comments:

  1. tak pe itu pandangan peribadi.kata nik ajis keparat.

    melayu tak sedar lagi.pru 13 mampus lah kau orang kena tenyeh habisan.anak kau orang sendiri kena buang kerja baru kau orang sedar .nangis pun tak guna dah.

    inilah melayu.bangsa sendiri benci,bangsa lain dok megah megah.tunggu lah dapiq ni memerintah kau orang mula mula dia bagi gula gula lepas tu dia bagi kau tahi babi.baru kau orang sedar.

    tuhan bagi bumi melayu untuk melayu ,senang senang kau oran gbagi kat cina kafir .orang lain sanggup berperang nak dapatkan tanah dan kuasa kau melayu bodoh bagi free.memang melayu ni bangsa yang bodoh.

    ReplyDelete
  2. aku setuju hang kata macam tu.tenguklah sekarang ,melayu dok panggil panggil bangsa kapiaq ni.puji ,peluk lagi,dia orang tak sedaq lagi babi babi ni dok ketawa kat belakang,dok caci nik ajis dan anuar.depa kata pemimpin melayu dua ekoq ni bodoh ..aku tahu aku sekolah cina.aku faham depa kata apa.terima kasih pada mak aku kerana hantar aku kat sekolah cina ,kerana itu aku faham cina.

    kat sekolah pon guru guru cina rasis.dia orang diskriminasi budak melayu,aku tahu.tapi kerana nak belajar aku buat tak reti saja,now aku boleh baca dan tulis cini sebab tu aku tahuapa depa ni kata kat kita melayu.

    cuma nik ajis tu apa tahu bodoh tak bertempat,
    tok guru sesat ,dengki dan busuk hati,sama islam benci ,sama kapiag cium cium ,kenapa tak kawin lagi satu dengan cina ni.

    lagi satu aku nak tanya kat kelantan tu dah berapa ramai cina masuk islam .tak dak sekoq pun,

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails