Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, July 7, 2010

Suara Keadilan: Tian Chua berlagak samseng


Pengarah Strategi PKR Tian Chua sekali lagi mahu menjadi samseng negara dengan mengambil keputusan untuk meneruskan penerbitan lidah rasmi parti keadilan rakyat PKR, suara keadilan pada minngu ini biarpun permitnya telah tamat tempoh sejak 30 jun lalu dan tidak lagi diperbaharui kementerian dalam negeri KDN.

Seperti biasa dalam kes begini Tian Chua menjadi sangat dungu dengan membuat anggapan permit suara keadilan hanya tamat tempoh dan bukannya ditarik balik oleh KDN. Untuk pengetahuan Tian Chua yang buat-buat bodoh macam mr bean KDN tidak perlu menarik balik permit suara keadilan yang sudah tamat tempoh. KDN bukanlah dungu seperti beliau untuk menarik balik permit yang sudah tamat tempoh.

KDN dalam satu kenyataan pada khamis lalu memberitahu permit penerbitan suara keadilan tidak akan diperbaharui sehingga kementerian menerima penjelasan yang memuaskan berhubung penyiaran beberapa artikel termasuk yang terbaru bertajuk Felda bankrup.

Perbuatan menerbitkan akhbar tanpa permit yang sah merupakan satu kesalahan mengikut undang-undang negara maka Tian Chua dan parti keadilan perlu menerima jika selepas ini mereka akan diambil tindakan oleh pihak berkuasa atas kesalahan tersebut. Jangan pula selepas ini anda meraung-raung mengatakan pihak berkuasa kejam keatas anda sedangkan tindakan anda semua yang masih tak faham-faham untuk mematuhi undang-undang negara dan menjadikan di.ri anda satu masyarakat yang bertamadun.

1 comment:

  1. Dasar Cina komunis!

    Tak patut duduk Malaysia.

    Baliklah ke tempat asalmu...

    Kurang ajar, tak tau menghormati undang undang negara.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails