Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Sunday, April 10, 2011

Ngeri: Lelaki mati ditikam dan dibakar di Brickfields

Seorang lelaki maut ditikam sebelum dibakar di dalam kereta
10/04/2011 12:31pm


KUALA LUMPUR 10 April – Seorang lelaki ditemui mati dengan kesan tikaman di dada dan lehernya dijerut sebelum dibakar dalam sebuah kereta Honda Civic di Happy Garden, Brickfields, di sini awal pagi ini.

Mangsa yang berusia lingkungan 30-an itu ditemui seorang lelaki yang kebetulan berada di lokasi tersebut serta menyaksikan kejadian itu pukul 3.30 pagi.

Difahamkan, saksi melihat empat lelaki menaiki kereta Perodua Myvi warna putih memberhentikan kenderaan mereka sebelum salah seorang keluar dan menyimbah sejenis cecair ke arah sebuah kereta Honda Civic.

Kereta Honda Civic itu tiba-tiba terbakar dan keempat-empat suspek melarikan diri sebelum saksi menghubungi pihak berkuasa.

Menurut Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid memberitahu, keadaan mangsa ketika ditemui rentung 90 peratus.

“Siasatan awal mendapati mangsa ditikam di dada dan lehernya dijerut sebelum dibakar bersama keretanya.

“Mayat yang belum kenal pasti identitinya itu dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya untuk bedah siasat,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Dalam pada itu, katanya, pihak polis sedang memburu empat suspek berkenaan dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh. - Utusan

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails