Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, September 1, 2010

Gerakan terancang: Cipta watak 'PAS Beruk', Letak gambar superimpose bongok untuk Fitnah UMNO

Pernahkah kita bertanya siapakah cybertrooper UMNO yang menggunakan nama PAS BERUK yang hangat diperkatakan dalam blog-blog pakatan haprak yang meletakkan gambar superimpose tahap budak sekolah rendah yang memaparkan khalifah Lim Guan Eng sembelih lembu. Jelas sekali isu ini dirancang dengan baik oleh mereka kerana jelas sekali blogger-blogger Pro kerajaan tidak pernah terserempak dengan Cybertrooper ciptaan pakatan haprak ini.

Pakatan haprak yang kering isu dan tiada hujah untuk menentang blogger pro kerajaan mencipta idea yang amat luar biasa dengan mengeluarkan gambar superimpose tersebut. Tak yah nak kelentong lah siapakah blogger Umno yang gila sangat nak buat kerja macam tu. Blogger-blogger Umno tidak pernah dibayar dalam berkarya melainkan mereka ikhlas berjuang dari segala kemungkaran yang di bawa oleh pakatan haram untuk menjahanamkan negara kita ini. Blogger PAS memang terbukti di bayar untuk membuat kerja-kerja luar biasa seperti ini seperti yang dilakukan oleh blogger terkenal mereka Raja Petra dan juga pengakuan Kickdefella yang menerima RM4 juta daripada pemimpin PAS untuk menyebarkan fitnah sebelum ini.

Kalau benar lah PAS BERUK ini wujud sila berikan alamat web atau blog atau facebook untuk membuktikan siapakah yang bertindak bodoh seperti itu ataupun pas beruk memang dicipta mereka untuk bernafas seketika untuk menarik kembali sokongan kepada parti pembangkang yang semakin merosot ketika ini. Harapnya pembaca blog-blog pembangkang akan lebih berhati-hati selepas ini agar anda tidak terpengaruh dengan fitnah yang disebarkan oleh blog-blog berbayar milik parti pembangkang.

Puas aku mencari melalui carian google dan sebagainya untuk memastikan kewujudan pas beruk namun aku hampa kerana yang aku ketemui semuanya blog pakatan hampas.

10 comments:

  1. mmg sekarang umno tgah tiup api perkauman di kalangan rakyat.

    mungkin laps ni mmg ada ops lalang 2..

    blog ni pn sama banyak fitnah..

    ReplyDelete
  2. mana alamat web Pas beruk....tak jumpa pun....kahkahkah pas beruk

    ReplyDelete
  3. Betui ka ko carik guna google? Aku carik terus jumpa. Carik dengan facebook pun jumpa gak
    http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000743648494&v=wall&ref=ts
    http://penjejaklabi.blogspot.com/
    Mintak umno buat kursus khas pada cyber trooper/blogger umno. Camna nak guna carian google/fb

    ReplyDelete
  4. Joe penang blog tersebut tidak aktif sejak tahun 2009. dan memangnya gambar tersebut takdak dalam blog itu. alamat fb yg diberi juga tak keluar apa2....takda makna, kosong, sampah....cikgulee teruskan membantersa fitnah...kami sokong anda

    ReplyDelete
  5. link fb tu ada la bodo... tadak apa2nye anonymous atas woi

    ReplyDelete
  6. umno..balik le pangkal jln..ingat Allah dan praktik,bukan ingat je,tp xwat pun..ingat malaikat tanya bangsa apa yang kamu anuti,dia tanya agama apa yang kamu anuti..klu jwb Islam pun,tp seumur hidup duk bangga ngn bangsa watpe,ingat!Islam the way to jannah..

    ReplyDelete
  7. terima kasih, meriahnya blog cikgulee hari ini.Minta maaflah Cikgulee pun tak jumpa blog & FB tersebut.Kalau ada sesiapa boleh beri link yang lebih baik. cikgulee nak kenal dengan PAS BERUK pasal nama dia memang best

    ReplyDelete
  8. Sorry lah bro memang tak jumpa apa2 kat FB ngan blogtu....baik suruh penciptanya edit balik ya. Jangan lupa jadi follower cikgulee..cheh promote lah pulak

    ReplyDelete
  9. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000743648494&ref=mf#!/profile.php?id=100000743648494&v=wall&ref=mf

    ReplyDelete
  10. sudah add friend tapi belum diterima lagi. setelah saya perhatikan rakan-rakan FB tersebut hampir 99% mengutuk kerajaaan. Mungkinkah rakan blogger PAS Beruk adalah ahli PAS. Makanya sahlah Orang PAS yang mencipta watak PAS Beruk ini. Makin lama makin terang PAS yang buat fitnah.

    ReplyDelete
Related Posts with Thumbnails