Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, September 1, 2010

Talibarut PAS dalam MAIS, JAIS dan JAKIM perlu letak jawatan


Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor (Mais),  Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (Jais),Pengarah JAKIM, Jabatan agama Pulau Pinang seharusnya melepaskan jawatan yang mereka sandang kerana rakyat Malaysia meragui kewibawaan mereka.

Kewibawaan mereka tercemar kerana mereka semua  dilihat lembab dalam menjalankan tugas untuk menjaga kesucian agama Islam, sebaliknya lebih mirip menjadi agen Pas dalam Kerajaan Negeri masing-masing.

Tanpa harus dinafikan, keseluruhan rakyat Malaysia tidak menyenangi mereka , kerana cara mereka memimpin Mais, Jais, Majlis agama PP serta kepimpinan jakim, bagaikan cawangan Pas.

Di atas kapasiti Kesemua mereka adalah memegang jawatan tertinggi dalam institusi agama, di mana Agung selaku ketua Agama Negara.

Perbagai perbuatan khianat yang dianjurkan oleh parti pembangkang dalam mencemarkan kesucian Masjid sangat jarang diambil tindakan di mana tindakan hanya diambil selepas ianya telah heboh di dada-dada blog dan akhbar barulah mereka ini terhegeh-hegeh untuk mengambil tindakan.

Tindakan parti pembangkang yang berpolitik di masjid dengan memaki hamun kepimpinan kerajaan, menggunakan orang kafir sebagai penceramah amat mendukacitakan umat islam seluruh negara. Amatlah di harap agar kepimpinan Agama di Malaysia akan lebih cekap dalam melaksanakan tugas yang telah diamanahkan kepada mereka. Semoga perbuatan fitnah menfitnah di dalam masjid akan dibanteras sepenuhnya untuk menjaga kesucian agama islam.


1 comment:

  1. gesaan supaya semua talibarut PAS dalam JAKIM, JAIS, YADIM dan lain agensi Kerajaan supaya letak jawatan, kita ama setuju.

    Teramasuk yang ada di Tabung Haji. Semualah, terutama di bawa Kementerian Jamel Khir Bharom.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails