Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Monday, September 6, 2010

Lady gaga akan tolak 'godaan' dari Malaysia

Sebagai peminat sejati Lady gaga pasti akan tahu, ada rumors mengatakan  Lady melakukan diet ekstrim  yang akan muncul dalam sebuah biografi baru yang ditulis oleh Maureen Callahan. Buku, Poker Face: The Rise Dan Rise Of Lady gaga, akan mendedahkan keekstreman diet gaga yang amat mengejutkan.

bekas pengurus Gaga, David Ciemny, menuduh dalam buku bahawa Gaga, 24 tahun terikat pada makanan junk food dan tidak mengandungi kalori sama sekali. Dan ianya membuatkan pada tahun 2009 sahaja, pemenang Grammy tersebut  dikejarkan ke rumah sakit sebanyak enam kali sementara diet untuk langsing. Tidak sekali, tidak dua kali, tetapi enam kali tahun lalu.

Gaga juga rebah di atas pentas beberapa kali. Ada juga berita mengatakan bahawa ia menjalani diet makanan bayi - hidup dari bekas kecil makanan bubur - rumor yang mungkin sukar dipercayai bagi sebahagian orang, tapi sejak gaga menyukai industri fashion, tidak sukar untuk percaya bahawa ia sesuai dengan Peraturan industri fesyen: menjadi  sekecil mungkin yang diperlukan. Wendy Starland, yang membantu karier muzik Stefani Germanotta atau Lady gaga, juga memberitahu bahawa hari penyanyi itu naik-sebagai bintang, "adalah satu tekanan pada dirinya untuk menurunkan berat badan. "

Jika semua perbincangan tentang diet berbahaya adalah benar, itu hanya menimbulkan pertanyaan: tampak provokatif Adakah Lady gaga - mengambil dadah, kreativiti vagina-nya, doa-doa untuk menjadi gila - benar-benar menyembunyikan diri nya yang sebenar - kebenaran tentang wanita muda yang begitu kelaparan ini adalah dia sebenarnya hanya ... kelaparan?

Aku yakin jika Lady gaga datang ke Malaysia, dia akan menolak semua makanan menggoda yang kita miliki di sini. Atau mungkin, ia akan mengelakkan Malaysia sama sekali kerana alasan itu. Dan aku tidak akan terkejut jika, untuk memadamkan desas-desus, Lady gaga memekai suit besar dalam videonya yang Seterusnya dia! Lady ini penuh kejutan ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails