Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Thursday, September 9, 2010

Salam kepada sahabat Blogger Pro BN. Mari kukuhkan kedudukan kita

Salam kepada semua sahabat blogger sekalian, kepada mana-mana blog pro-kerajaan/UMNO yang masih belum saya pautkan di blog saya, mohon tinggalkan komen tuan-tuan di blog ini. PRU ke-13 semakin hampir, dan perang siber semakin rancak. Bloggers BN/UMNO perlu mengukuhkan kedudukan dan ukhwah. Lagi ramai bloggers UMNO/Kerajaan, semakin kukuhlah hujah-hujah kita. Kerjasama tuan-tuan saya ucapkan terima kasih. Salam Perjuangan dan salam 1Malaysia!

1 comment:

  1. Assalamu'alaikum wr wbt,

    Selamat Hari Raya 'Eidilfitri dan Maaf Dzahir Batin. Teruskan perjuangan tuan demi agama , bangsa dan negara. Mohon menautkan blog saya di blog tuan. URL Blog saya http://gurubashid.com/blog

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails