Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, September 24, 2010

Rakam aksi seks budak: Rakyat Malaysia ditahan di Singapura


Poong

SINGAPURA: Seorang lelaki menyamar sebagai budak sekolah di halaman rangkaian sosial dan memujuk seorang gadis 11 tahun untuk melakukan perbuatan tidak senonoh di depan webcam-nya.


Tanpa diketahui mangsa, Poong Foo Yun (gambar), 25, seorang rakyat Malaysia, merakam aksi seksual, dan kemudiannya mengancam untuk menyebarkan video tersebut ke Internet jika dia tidak mematuhi arahannya.

Pada hari Rabu lalu, lelaki penganggur itu diberi hukuman penjara 19 bulan di atas tiga pertuduhan.

Dia telah mengaku bersalah atas penggodaan seorang gadis untuk melakukan suatu tindakan tidak senonoh; perlakuan seksual di bawah umur dan rawatan seksual  pada tahun 2008.

Tiga pertuduhan lain dipertimbangkan ketika Poong dihukum.

Untuk Menekan hukuman yang penjara yang lebih lama, DPP Kevin Yong memfokuskan beberapa faktor yang harus ditekankan. Dia mengatakan Poong menggunakan internet untuk menipu mangsa untuk percaya bahawa ia adalah seorang gadis 15 tahun walhal ketika ia berusia 23 tahun.

"Ini adalah faktor yang penting kerana dia tidak hanya dengan senang hati melihat aksi mangsa berulang kali di waktu luang untuk memuaskan nafsunya, tetapi dia juga menggunakan aksi tersebut untuk mengeluarkan ancaman terhadap mangsa untuk menyebarkan video ke Internet jika mangsa tidak mengikut arahannya di masa depan "kata. DPP Kevin Yong.

Poong, yang ditangkap di stesen MRT Redhill pada bulan Oktober ketika dia muncul untuk berjumpa dengan mangsa , berkemungkinan untuk memuaskan nafsu sendiri terhadap mangsa, kata DPP. - Straits Times / JST

1 comment:

  1. Nih anak orang baik-baik nih kalau jahat pun pun semua sebab UMNO dan BN. Hukuman dunia hanya sementara, surga menantimu jika sokong PAS. Take bir !!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails