Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, September 3, 2010

Paris Hilton sembunyi Kokain dalam kemaluan.

Paris Hilton harus mulai merasa bimbang kerana Pemerintah Las Vegas David  Roger bertekad meletakkan pewaris Hotel Hilton ini ke penjara kerana kesalahan memiliki kokain. kes pendakwaan telah dikemukan ke atas Paris Yang mungkin akan dipenjarakan selama satu hingga empat Tahun.

Paris sudah tentu merupakan pemilik kepada kokain yang di temui dalam beg dibawanya. Walaubagaimanapun Paris mendakwa beg tersebut kepunyaan temannya yang dipinjam.Alasan pinjam beg adalah kerana begnya tidak sesuai dengan pakaian yang dipakainya kerana dia sangat mementingkan fesyen.

Tetapi menurut bizzare piece of news. Salah seorang temannya mendedahkan bahawa Paris sering menyembunyikan kokain Di cipapnya! "Itulah sebabnya mengapa Hal Yang pertama dimintanya sewaktu ditahan polis Vegas adalah untuk menggunakan Bilik mandi. Ini merupakan Satu-satunya kesempatan untuk Paris menyembunyikan kokain Dan mengelakkan penangkapan," Kata Sumber.

Menurut laman web ianundercover.com Ian Halperin, Paris "telah berjaya melepasi keselamatan Lapangan Terbang dengan menyembunyikan kokain dalam sarung kondom sebelum  menempatkan Di cipapnya."

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails