Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Thursday, September 2, 2010

Kisah Lawak: Pas Beruk

Herman Samsu datang menemui dua orang sahabat baiknya Pas Beruk dan Pas Lembu yang sedang melepak dengan kaki yang berbalut simen. Ini kerana dia baru sahaja mengalami kemalangan motosikal

Herman: (Sambil ketawa tanpa simpati). Pas Lembu, lawanya 'stokin' kau. Beli kat mana? Hahaha...
Pas Beruk: (Turut ketawakan Pas Lembu). Yela, Besar lak tuh. Boleh masuk 4 kaki sekali. Kahkahkah...
Pas Lembu: (Dengan muka sedih). Aku jatuh motor lah.
Pas Beruk: Tu la... Kalau dah tahu kaki tu pendek tak payah lah gatal nak bawa motor.. Hahaha... (Masih lagi gelakkan Pas Lembu)
Pas Lembu: Tapi, aku jatuh pakai motor kau, Pas Beruk...
Pas Beruk: Tidak!!!.. TZM aku.. Kau kejam, Pas Lembu. (Dah menangis..)

Melihat kan keadaan itu semakin kuat pula si Herman Samsu ketawakan kedua-duanya.

Pas Lembu: Lepas tu pulak kan...
Herman: Ha ah.. ( sambil gelak...)
Pas Lembu: Aku terlanggar pulak awek kau, Teoh Nie Ching. Sekarang tengah ICU kat hospital.
Herman samsu: Tidak!!!... Awek aku..( Kali ini dia ni pula menangis..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails