Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Tuesday, October 12, 2010

Kim Kardashian berbogel lagi

Ini bukan pertama kali dia melakukannya dan aku yakin itu juga bukan yang terakhir. Ya, Kim Kardahsian telah bertelanjang lagi, meskipun ia telah mengatakan bahawa dia menyesal berpose telanjang untuk Playboy baru-baru ini.

Kali ini, dia membuka semua pakaiannya dalam aksi sangat sensual untuk majalah W. Kim dan benar-benar telanjang di muka depan majalah edisi November, kecuali ditempatkan kotak teks untuk menyembunyikan bahagian wanita nya. Ada juga gambar tambahan menyebar di mana Kim tidak mengenakan apa-apa kecuali cat badan perak. Sepertinya Kim sangat menggemari aksi tanpa seurat benang itu. Dia berkata: "Dulu aku berfikir, aku harus ini atau itu atau kurus, dan sekarang, kerana persembahan tersebut,  memberikan saya rasa percaya diri, 'Mengapa. aku tidak pernah merasa perasaan sebegini sebelum waktu ini? " "

Apakah itu adalah untuk aksi majalah atau PETA, kita tahu Kim suka pamer lekuknya

1 comment:

  1. Salam bro, nak buat macam mana, kalau dah itu kegemarannya...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails