Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Sunday, October 10, 2010

Penembak tepat wanita bidik emas untuk Malaysia

Translate sebijik-sebijik.....cuba lah pahamkan sendiri yek....busy sikit hari ni nak pi perjumpaan bekas perajurit dgn PM kat bukit jalil ni. Nantikan berita terkini dari bukit jalil petang nanti. Dijangka hampir 20000 orang akan hadir.

NEW DELHI: sinar matahari cerah di New Delhi pagi ini menetapkan nada yang sempurna untuk Malaysia Nur Ayuni senjata atas Halim dan Nur Suryani Mohd taibi untuk menembak jatuh pingat emas di 10M perempuan Raifal Air pasang di Dr Karni Singh Shooting Range di sini hari ini.

Emas dari duo yang berakhir menunggu 12 tahun untuk penembak Malaysia sebagai pingat emas terakhir dalam peristiwa penembakan berasal dari Nurul Hudda Baharin dalam perempuan Terbang Raifal di KL Commonwealth Games 1998.

Pasangan mencetak 793 mata untuk meraih puncak, hilang nota Games dari 795 ditetapkan oleh Inggeris di Games Manchester, oleh dua mata belaka.

Singapura, dengan 790 mata, tempat kedua sedangkan penembak India mengambil gangsa dengan 785 mata.

"Kami sangat senang dengan penampilan hari ini kami, Nur Suryani benar-benar baik saya sangat senang saya. Untuk melakukan yang terbaik untuk pasukan dan. Saya telah melakukannya.

"Saya tahu saya masih boleh melakukan yang lebih baik dan akan melakukannya untuk pasukan dan negara lagi," kata Nur Ayuni selepas kemenangan.

Selama Commonwealth Games 2006 di Melbourne, Malaysia kembali dengan satu perak dan empat pingat gangsa.

"Saya sangat senang dengan prestasi anak perempuan dan itu bukan hanya kerana kami menang emas Lihatlah hasilnya, itu sangat baik Selain itu,. Ini hanya kedua kalinya dalam sejarah Commonwealth Games bahawa Malaysia telah memenangi Emas di turun gambar .. Kami terkini menang pada tahun 1998, "kata pelatih Malaysia penembakan Saidov Isroil.

Tetapi sementara pasangan wanita itu bersinar dengan prestasi pingat emas mereka, pasangan laki-laki mempunyai prestasi takluk di Centrefire Pistol 25m sebagai Hasli Izwan Amir Hassan dan Khalel Abdullah hanya boleh menguruskan tempat kelima dengan 1.133 mata. untuk mendapatkan tempat kelima.

penembak India Vijay Kumar Singh menembak dan Harpreet total 1159 mata untuk emas, sementara Greg Yelavich dan Alan Earle memuat perak dengan 1140 mata dan Singapura pasangan Bin Gai dan Poh Lip Meng gangsa dengan mengumpulkan 1139 mata. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails