Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Monday, October 18, 2010

Pemuda PAS dimalukan fakta sebenar Adam lambert bukannya GAY seperti Anwar.

Ketika Adam Lambert@ ANWAR turun ke pentas untuk konsert Glamnation di Stadium Putra, Bukit Jalil apa yang penonton lihat dan terfokus bukannya pada gaya gay adam/ ANWAR tetapi penyanyi itu menonjol sebagai vokalis yang amat menakjubkan. Jadi mengapa semua perlu repot?

Tiada kejahatan yang dilakukan glam

Agar tidak menyinggung perasaan penonton Malaysia, pegawai Adam mematuhi semua cadangan yang mereka buat dalam rangka untuk menadakan konsert tersebut. Dan bahkan tanpa drama kontroversi yang disebut, Adam melepasi acara tersebut untuk keluar dengan bangga.

Hanya satu kecacatan konsert tersebut apabila para penunjuk perasaan di luar stadium yang menyatakan bahawa kehadiran Adam di Malaysia akan menjadi penyebab semua penyakit moral di negeri ini dan mereka mengutuk untuk membolehkan 'ikon gay' ke dalam negeri ini!

Sekarang, apa yang menarik menenai faktanya ialah, ikon gay paling terkenal ini bukannya seorang gay. Orang melantik anda sebagai ikon gay bukanyya anda seorang Gay. Tetapi mereka yang menunjuk perasaan ini sebenarnya menjadikan seorang gay sebagai idola mereka iaitu Anwar. Sekarang anda mungkin telah salah faham istilah ini (dangkal istilah) sehingga secara tidak sengaja dituduh Adam menjadi  Gay sesuatu yang tidak benar sama sekali.

Pada dasarnya menjadi ikon gay tidak langsung membuat anda gay, kenapa tiada penunjuk perasaan mengutuk Katy Perry ketika ia datang ke Kuala Lumpur baru-baru! Ya, Katy adalah ikon gay. Dan begitu juga Cher, Madonna, Kylie Minogue, Lady Gaga, dll Sebuah ikon gay menurut definisi adalah selebriti dianut oleh komuniti gay, tapi ikon gay kebanyakannya adalah perempuan.

Dan dalam kes anda juga bertanya-tanya semua pelakon yang membintangi filem gay, Julie Newmar dan asalnya Petualangan Dari Priscilla Queen Of The Desert bukan gay sebenarnya

"Dengan perhatian semua akhbar, saya fikir, kami menjadikan konsert ini lebih hebat," kata Adam . "Konsert ini hanya menunjukkan  tentang kebebasan dan cinta dan itu adalah universal. Tidak peduli siapa anda atau di mana anda berasal, itu semua bertujuan untuk membuat anda tersenyum dan membuat anda merasa baik. "

Adam tidak mendiskriminasikan kita jadi mengapa harus kita?

1 comment:

  1. biasala puak2 hamPAS utk menunjukkan mereka memperjuangkan nilai moral yg baik. Cadangan aku kpd puak hamPAS agar melihat moral pemimpin mereka terlebih dahulu dan yang paling utama sekali idola mereka yg mempunyai tabiat menyondol dari belakang!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails