Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, October 15, 2010

Konsert dibatalkan atas faktor keselamatan

peminat mereka akan marah tetapi terima kasih tuhan, pengurus The JoBros memiliki akal yang baik untuk membatalkan konsert yang dijadualkan pada tarikh 21 Oktober ini di Monterrey, Mexico, kerana masalah keselamatan.

Kami mahukan keamanan, bukan keganasan

The Jonas Brothers masih dalam perjalanan ke San Juan, Santo Domingo dan San José. Tapi mereka pasti akan melewati Monterrey . Promotor konser Live Nation telah membatalkannya kerana "siri peristiwa-peristiwa malang" yang menghantui promotor yang bersangkutan hal ehwal keselamatan band.

Monterrey adalah bandar Mexico terkaya dan salah satu bandar teraman, namun gelombang ketagihan dadah telah melanda warganya. Lebih dari 400 orang telah tewas tahun ini di negara bahagian Nuevo Leon, di mana Monterrey berada.

Seorang peminat fanatik JoBros, Dharyus Ledezma, memohon trio itu, pada halaman Facebook mereka untuk mengumumkan tarikh konsert yang baru. Warga Monterrey mengatakan bahawa ia telah lama menunggu untuk melihat konsert mereka sejak acara itu diumumkan lima bulan yang lalu. Tetapi keputusan untuk membatalkan acara itu jelas keputusan yang bijaksana.

Wah, aku rasa senang hati kerana JoBros belum pernah mendengar (berharap mereka tidak pernah mendengar) kes Sosilawati (dan menyambung), pembunuhan bayi oleh seekor monyet di sini, di halaman belakang rumahnya sendiri. Ya, kita mempunyai kes-kes kekerasan aneh di Malaysia. Mujurlah, hal itu tidak dapat menakutkan Adam Lambert, yang mungkin atau mungkin tidak pernah mendengar tentang hal itu., saya kira apa yang dia tidak tahu itu tidak akan menyakitinya ya ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails