Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Monday, October 18, 2010

Mayat Gadis hilang ditemui dalam keadaan bogel.

Ipoh: Seorang pelajar sekolah menengah, yang telah hilang sejak Jumaat lalu, telah dijumpai terbunuh. tubuh telanjang wanita itu dibuang berhampiran ladang kelapa sawit di Teluk Intan kira-kira 90km dari sini.

Tubuh M. Divya Barathi, 16, ditemui tertelungkup di saluran pembuangan di Ladang Rubana oleh seseorang sekitar pukul 7.30.

Perak hilir OCPD Asst Comm Goh Kok Liang berkata mereka dahulunya menemui beg sekolah Divya Barathi dan pakaian sebelum menemukan tubuhnya sekitar 10m .

Hal ini diyakini bahwa gadis itu diperkosa sebelum dia dibunuh.

ACP Goh berkata polis masih menunggu laporan bedah siasat mayat dari Teluk Intan Forensik untuk memastikan punca kematian.

Dia menambah bahawa polis tidak menemui senjata di tempat kejadian.

ACP Goh kata sang ayah gadis itu K. Murali, 43, berkata kepada polis bahawa kali terakhir dia melihat putrinya itu turun dari bas dan berjalan ke kawasan estet di mana mereka tinggal.

Beliau berkata pelajar SM Horley Methodist itu kembali ke rumah setelah menghadiri kuliah di bandar.

"Murali mengajukan laporan di balai polis Intan Teluk selepas anaknya tidak muncul di rumah mereka malam itu," tambahnya.

Kes ini sedang disiasat mengikut Perkara 302 untuk pembunuhan.

ACP Goh juga mengatakan bahawa tidak ada penangkapan telah dibuat tetapi mereka telah disebut salah satu teman sekelas Divya Barathi untuk membantu dalam penyelidikan.

majikan Murali, Sime Darby Plantation menyatakan kesedihan atas kejadian itu.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails