Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, October 8, 2010

Tubuh lelaki itu, Yang terbaik ketika.....

suara bernada tinggi dari David Beckham mungkin mengganggu sesetengah orang tapi jelas tidak mengganggu Victoria Beckham.

Dalam edisi terbaru majalah Marie Claire, Victoria berkata, "Saya tidak benar-benar memperhatikan [itu]. Aku hanya berfikir dia begitu  sempurna  dan susah mencari sesuatu yang salah dengan dia. "

Apa yang dia perhatikan tentang suami tersayang?Tubuh Lelaki itu!

"Dia duduk di ujung tempat tidur, dan dia tanpa busana apapun," kenangnya tentang suatu pagi tertentu di mana mereka bersama-sama.

"Aku keluar dari bilik mandi, dan aku hanya berdiri di sana memandangnya. Dia tanpa pakaian. Dia memiliki tatu, yang kucinta. Tidak mengusik rambutnya. Dia hanya terlihat bagus sepanjang masa ... tiada lemak padanya. Dan aku pikir, itulah yang terbaik. Saya yakin tidak memikirkan suara bernada tinggi nya"Haha, Victoria ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails