Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Thursday, August 12, 2010

Ada pengkhianat dalam pakatan rakyat selangor.

SHAH ALAM, 11 Ogos: Pejabat Menteri Besar akan menjalankan siasatan dalaman berhubung penemuan kamera dan beberapa peralatan lain termasuk monitor yang disembunyikan dalam bilik Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim di tingkat 21, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (SSAAS).

Kamera mikro yang disembunyikan di belakang langsir tempat duduk Menteri Besar itu dijumpai Khalid sendiri pada jam 6 petang semalam.

Khalid berkata, beliau secara tidak sengaja terjumpa kamera mikro dan peralatan lain yang disembunyikan itu apabila ia berbunyi kerana kehabisan bateri.

“Setelah disiasat, saya menemui kamera dan monitor yang disembunyikan di belakang langsir.

“Kita akan meneliti semula rakaman dan juga melihat video rakaman kamera litar tertutup (CCTV),” katanya pada sidang akhbar selepas mempengerusikan Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN), hari ini.

Susulan kejadian itu, Abdul Khalid akan meminta Jabatan Keselamatan meningkatkan sistem kawalan kerana Bangunan SSAS menempatkan ibu pejabat jabatan kerajaan negeri dan pejabat-pejabat Exco serta ketua jabatan.

“Kita akan melihat dahulu rakaman supaya menyenangkan kerja polis. Jika kita dapati ada keperluan, barulah kita akan membuat laporan polis,” katanya.

Komen: PKR, PAS dan DAP tidak sehaluan maka tiada kepercayaaan antara satu sama lain. Mungkin Video kamera tersembunyi diletakkan , untuk memerhatikan tindak tanduk MB yang mungkin membelakangkan rakan-rakan PKR sendiri. Maklumlah macam-macam jenis orang ada dalam pakatan rakyat antaranya penyamun pasir, ketua kongsi gelap, peliwat, pengkhalwat, pemabuk dan ramai lagi. kih....kih...kih

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails