Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Sunday, August 15, 2010

Genap 2 tahun sumpah laknat Saiful Bukhari Azlan




ANDA masih ingat ketika kemuncak kempen pilihan raya kecil Permatang Pauh pada Ogos 2008, bekas pembantu Anwar Ibrahim, Saiful Bukhari Azlan melafazkan sumpah laknat.

Majlis di Masjid Wilayah Persekutuan pada 15 Ogos itu mungkin sudah dilupakan ramai kerana pelbagai sebab atau sememangnya kita mudah lupa.

Hari ini 15 ogos 2010 genap 2 tahun Saiful bersumpah mubahalah di depan Al-quran bagi mencari kebenaran dalam kes liwat melibatkan diri beliau dan Anwar. Dan kebenaran semakin terserlah dari hari ke hari. Mungkin juga kes ini sudah lama selesai jika tidak ditangguhkan oleh Anwar dan konco-konconya. Perbuatan menangguhkan perbicaraan adalah perbuatan terdesak yang dilakukan oleh pihak yang terdesak bagi menghalang kebenaran dibongkarkan. Ingatlah Allah itu maha berkuasa....buatlah apa sahaja tindakan untuk menghalang kebenaran pastinya kebenaran jua akan mengatasi kebatilan.

Musibah telah berlaku kepada Anwar. Rakan-rakan seperjuangannya telah berpaling arah. Tiada lagi nama-nama besar yang bersama perjuangannya tinggallah dia meraih simpati khalifah DAP Lim Guan Eng, Khalifah  PAS Nik Aziz. Konco PKR yang tinggal pula semuanya mata duitan yang sedang menyedut segala hasil dari negeri jajahan mereka Selangor.

Mari kita lihat pemilihan PKR nanti Apa yang akan berlaku dan siapakah yang tinggal dalam parti kencing rakyat tersebut. PKR juga telah kencing PAS dan DAP kih kih kih

Hujah Saiful semakin konsisten jika dibandingkan dengan anwar yang semakin goyah dan teruk dihentam dari kiri, kanan, atas dan bawah.

Tak sabar menunggu................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails