Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Sunday, August 22, 2010

Tokong-tokong cina doakan kesejahteraan Nik Aziz

Sebagai membalas perbuatan imam-imam PAS yang mendoakan kesejahteraan pemimpin paling shelaka DAP Lim Guan Eng maka persatuan ulama bangsa cina akan menganjurkan majlis membaca doa untuk kesejahteraan pemimpin tahap dewa PAS Nik Aziz agar dipanjangkan umur supaya mereka akan sempat bersama-sama meraikan kemenangan pada pilihanraya yang akan datang.

Apakah sebabnya mereka bertindak menongkah arus dalam mendoakan pemimpin tahap dewa islam ini? sebabnya tidak lain dan tidak bukan kerana inilah satu-satunya pemimpin islam yang amat bodoh yang sentiasa boleh diperbodohkan oleh mereka berulang-ulang kali. Bodoh-bodoh pemimpin tahap dewa ini dia berjaya memimpin segolongan puak-puak bodoh yang berulang-ulang kali ditipu oleh puak shelaka.

Tahap dewa pemimpin ini bolehlah juga disamakan dengan kehebatan Ayah Pin yang juga telah berjaya memperdayakan segolongan lagi puak yang mahukan syurga secara shortcut yang mana mereka tidak perlu bersusah payah mengerjakan ibadah sebaliknya mereka menyediakan jalan pintas ke syurga dengan hanya menyokong kuat segala yang keluar dari mulut dewa mereka.

1 comment:

  1. Elok lah berbalas budi dengan berbalas doa. Pok nik juga berbalas doa dengan DS Najib dengan "biar pecah perut."

    agbr47: Doa Pok Nik doa syurga. Syurga ilham Pok Nik sendiri.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails