Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, August 18, 2010

Blogger pembangkang tuduh cikgu umno GILA

Hanya di sebabkan laporan seorang pelajar india yang mempunyai masalah dengan pengetuanya blog pembangkang erapasca sibuk nak pertahankan budak india ni dengan menuduh pengetua tersebut gila. Inilah perangai orang Malaysia yang sibuk nak mempertahankan nasib bangsa bukan bumiputera hingga sanggup menuduh guru sebagai orang gila. Sila lihat laporan polis tersebut.

Kita tahu pada zaman sekarang macam-macam tohmahan boleh dibuat secara terbuka kepada sesiapa sahaja. Tapi inilah nasib orang melayu yang sentiasa perlu menjaga segala apa yang di ucapkan untuk mengelakkan diri daripada di fitnah.

Cubalah erapasca melihat nasib guru-guru dan pelajar melayu di sekolah yang mempunyai pengetua cina dan india. Di sana orang melayu lebih teruk di tindas. Mengambil 1 contoh dimana pelajar melayu dan cikgu-cikgu melayu diwajibkan hadir ke majlis keagaamaan india oleh Pengetua india yang di hadiri oleh tokoh sami terkemuka.

 Ada pula sekolah yang mempunyai ramai guru melayu dan pelajar melayu yang tidak mempunyai kantin makanan halal di mana guru perlu membawa bekal makanan ataupun keluar dari sekolah untuk membeli makanan kerana kantin sekolah menjual makanan tidak halal. Membincangkan masalah pelajaran dalam bahasa cina atau india oleh guru cina dan india walaupun kelas dihadiri oleh beberapa orang pelajar melayu.

Belum lagi dikira bermacam-macam lagi jenis penindasan yang mereka lakukan kepada guru-guru dan pelajar berbangsa melayu. Tapi orang melayu memang penyabar kerana hingga ke saat ini tiada siapa yang bangkit membuat laporan polis dan juga tiada siapa yang mempertahankan mereka.
Bangkitlah pertahankan Bangsa Melayu!!!!!!!!!!!

Akuan bersumpah pun boleh tipu inikan pula laporan polis.....keh keh keh

2 comments:

Related Posts with Thumbnails