Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Tuesday, August 17, 2010

kah kah kah!!!! tok kadi ditahan JAIS

SHAH ALAM – Tembelang Pak Sheikh yang mendakwa dirinya amil zakat bertauliah di Selangor dan menjadi broker pernikahan songsang akhirnya terbongkar selepas lokasi aktivitinya diserbu pihak berkuasa Jumaat lalu.


Dia bersama seorang ‘tok kadi’, seorang ‘saksi’ dan seorang wanita yang mendakwa anak kepada ‘tok kadi’ ditangkap dalam satu serbuan oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) pada Jumaat lalu.

Serbuan yang dilakukan oleh 10 anggota penguat kuasa itu pada hari ketiga umat Islam berpuasa mengejutkan ‘ahli sindiket’ berkenaan sehingga ada di antara mereka tergamam dan menuding jari sesama sendiri.

Ketika diserbu, Pak Sheikh pada mulanya cuba ‘bermain wayang’ dengan menipu penguat kuasa namun dia mula menggigil dan percakapannya menjadi merapu setelah menyedari perbuatan haramnya terbongkar.Setelah diasak, barulah Pak Sheikh mengaku akan perbuatannya.

Berikut adalah antara butiran percakapan broker pernikahan haram berkenaan dengan pegawai penguat kuasa ketika serbuan dilakukan lebih kurang pukul 3.30 petang iaitu selepas solat Jumaat selesai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails