Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, August 20, 2010

Tahniah kepada penyokong PAS yang maki hamun Lim Guan Eng.

Tahniah cikguleeapk ucapkan kepada 2 orang penyokong kuat Pas yang memaki hamun ketua menteri  paling celaka dalam sejarah pulau pinang seperti kata pisau.net. Jika sebelum ini seorang warga emas bertindak nekad menampar Lim Guan Eng semasa perjalanan ke kereta di pejabatnya di Komtar Klik sini
Selepas ini makin ramai lagi yang akan bangkit untuk menentang kezaliman pemimpin kesayangan wali selipar Nik Aziz al-Jambani ini. KM paling celaka ini sangat disayangi oleh wali jamban  kerana Lim Guan Eng dipercayai selalu memberi ucapan salam kepada wali jamban dan wali jamban ingat Lim Guan Eng sudah memeluk islam...keh...keh...keh.

Nampaknya selepas ini KM paling celaka ini akan menempuh kesukaran untuk bertemu rakyat jelata kerana sudah pasti akan ada percubaan seterusnya untuk membelasah dirinya yang mana ianya mungkin lebih dasyat dan d.a.n.g.e.r lagi. Nak senang hantar santau je tak yah susah-susah nak tunggu sampai 3,4 jam.

Hairan dan ajaib betol dengan moto perjuangan yang memperjuangkan keadilan rakyat, membentuk negara berkebajikan tetap juga ditolak oleh rakyat. Apa guna menjadi pemimpin jika keselamatan dan nyawa berada di hujung tanduk. Sampai bilakah kawalan ketat perlu diberikan kepada ketua menteri yang maha zalim ini. Berapa banyaka lagikah wang rakyat yang akan mereka peruntukkan untuk menjaga keselamatan ketua menteri paling celaka ini.

Walaupun PAS dan Umno tidak bersatu di bawah satu payung tapi perjuangan menentang kezaliman wajib dilakukan di bawah paksi islam sebagai tunjang perjuangan.

ikuti sepintas lalu kisah maki hamun tersebut

Semalam satu lagi sejarah tercatat apabila Guan Eng dijerkah dan dimaki hamun oleh 2 orang penyokong kuat PAS.Kejadian itu berlaku ketika Guan Eng dalam perjalan ke majlis berbuka puasa dimasjid Kg Rawa Lintang.

Ketua Menteri Paling Celaka Dalam Sejarah menaiki kenderaan rasmi membelok masuk menuju ke lokasi masjid dan ketika itulah dua ahli PAS Kawasan Tanjung ,Arif Ibrahim dan Ramli Ahmad melepaskan geram dek kerana tertipu oleh Guan Eng mengenai isu tanah Kampung Jalan Pokok Asam.

Sambil memegang banner ditepi jalan dan secara tiba tiba si Arif terus melompat kedepan bonet kereta Guan Eng sambil melekapkan banner ke cermin hadapan sambil menjerit "hoi celaka pembohong haram jadah" "mana janji hang nak selamat tanah melayu! p**imak ketua menteri".

Jeritan Arif mendapat perhatian orang ramai dan mereka terus menarik Arif ketepi untuk memberikan laluan kepada kereta Guan Eng terus ke perkarangan masjid. lebih lanjut di pisau.net

3 comments:

  1. sikit kena baling dgn kasut ni

    ReplyDelete
  2. Hahahah nanti Wali Jamban cakap semua udah dibayar untuk tindakan sedemikian...wali jamban cakap tak paa semua dah halal untuk DAP...haahhaha boddddoo hya PAS nih

    ReplyDelete
  3. main2 kan perkataan 'wali'..tunggu lah kecelekaan tiba dr Allah..cpat2lah bertaubat..kerana politik, hilang akidah..masyaAllah..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails