Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Sunday, August 15, 2010

Raja Petra kata Saiful atau Anwar yang Gay?

Lihatlah pendedahan RPK berikut dan perkaitanya

Belum lega kontroversi dakwaan hubungan sulit antara saksi utama pendakwaan dalam kes Fitnah II, Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan timbalan pendakwa raya, Farah Azlina Latif, kini timbul pula pendedahan terbaru yang mengaitkan Saiful dengan Pegawai Khas kepada Perdana Menteri, Prof Datuk Khairil Annas Jusoh.

Pendedahan yang menggemparkan ini dibuat dalam artikel bertajuk "Just When You Thought It Is Safe Go Into the Water" bertarikh 10 Ogos lalu yang ditulis oleh penulis blog terkenal Raja Petra Kamarudin aka RPK dan disiarkan dalam portal berita MalaysiaToday.

RPK mendakwa rumahtangga Khairil yang baru berkahwin dengan Sharifah Nabila Sara, 30 Jun lalu kini dilanda badai.

Beliau mendakwa Sharifah Nabila telah 'pulang' ke rumah ayahnya hanya setelah sebulan bernikah dengan Khairil dan tidak menolak kemungkinan ikatan perkahwinan pasangan tersebut mungkin akan terlerai.
"Mereka belum benar-benar bercerai tetapi kemungkinan akan bercerai sangat besar.

"Mengapa Syarifah Nabila meninggalkan rumah tangganya untuk pulang ke rumah bapanya sambil mendengu? Simple. Dia tidak gembira yang suaminya ialah 'AC-DC', seperti Saiful. Untuk makluman pembaca yang kurang faham ini bermakna biseksual.

"Ya, Khairil, seperti Saiful, suka dengan kedua-dua cara. Dan Syarifah Nabila sangat kecewa suaminya sedang menggunakan katil mereka untuk membuat temu janji dengan lelaki.

Mengadakan hubungan seks dengan lelaki adalah satu perkara. Membawa balik mereka ke atas katil perkahwinan anda adalah satu perkara lagi - isteri Khairil tidak boleh menerima perkara itu.

Tambah beliau laporan media yang menyatakan Saiful pernah berjumpa Khairil di pejabat Timbalan Perdana Menteri ketika itu bukan sekadar untuk memohon biasiswa tetapi lebih daripada itu.

Kini RPK mendakwa Saiful seorang Gay dan cuba mengaikannya dengan Khairil tanpa bukti dimanakah, bilakah hubungan gay dilakukan sebaliknya andaian khairil akan bercerai dijadikan bukti ke'Gay' an Saiful. Walaubagaimanapun kesilapan beliau meng'Gay'kan Saiful membuktikan Anwar pujaan Raja Petra juga adalah Gay kerana telah dibuktikan berdua-duan dengan Saiful di sebuah rumah milik rakan Anwar.

"Khairil ialah graduan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIA) dan semua yang mengenalinya di UIA tahu tentang kecenderungan ke arah homoseksual. Sejumlah rakan universitinya mengesahkan perkara ini, termasuklah rakan sekolah menengahnya daripada Sekolah Menengah Alam Shah," dakwa RPK.

Satu lagi kesilapan RPK dengan mengaitkan sekolah dan Universiti khairil sebagai tempat melahirkan Gay. Ini kerana dia terlupa Anwar Ibrahim bersekolah di MCKK sekolah untuk pelajar lelaki sama seperti SM Alam Shah dan juga Anwar belajar di Universiti Malaya yang lebih berpotensi melahirkan Gay berbanding UIA. Kah...kah...kah

Mengulas pendedahan terbaru RPK, Timbalan Ketua Angkatan Muda KEADILAN, Fariz Musa berkata ini merupakan satu lagi dakwaan yang dibuat terhadap Saiful tetapi kali ini berkaitan hubungan sejenis Saiful dengan pembantu peribadi Perdana Menteri.

"Secara jelas, kita lihat kes terhadap Ketua Umum KEADILAN bertujuan untuk menjatuhkan beliau dan konspirasi oleh pemimpin Umno-BN khususnya Perdana Menteri untuk mematikan karier politik Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Saiful sebagai saksi utama yang diragui dan kredibilitinya juga musnah, hakim sepatutnya sudah boleh membuang kes dan mengenakan tindakan terhadapnya kerana cuba menjatuhkan maruah dan integriti Anwar sebagai pemimpin," kata Fariz ketika dihubungi Suara Keadilan.

Siapakah RPK yang mahu memusnahkan kredibiliti Saiful sebagai saksi utama kes liwat Anwar. Anak RPK seorang penyamun pun tak mampu dijaga. Siapakah yang berkonspirasi untuk menjatuhkan karier politik Anwar. Jelas sekali RPK sedang menghasut dengan pelbagai teori tak masuk akal untuk menyelamatkan survivor politik Anwar yang juga merupakan mata pencarian atau sumber kewangan kepada RPK yang akan musnah dengan kejatuhan Anwar nanti.

Ahli Parlimen Balik Pulau, Yusmadi Yusuf pula menyifatkan pendedahan yang dibuat itu mempunyai kaitan langsung dengan perbicaraan yang sedang berjalan "Saya rasa perkara ini perlu diperjelaskan kerana ia membawa akibat langsung ke atas kertas pendakwaan atau pun bukti-bukti yang digunakan oleh pihak pendakwaan."Mereka seharusnya menilai semula sama ada kes itu patut diteruskan atau tidak berdasar bukti-bukti yang telah tercemar," tegas beliau.

Bukti apakah yang telah tercemar wahai saudara Yusmadi oiii. DNA anwar telah tercemar ke sehingga mahu menilai semula kes liwat Anwar ini. Adakah hubungan tegang khairil dan isteri menyebabkan Anwar bebas dari tuduhan meliwat Saiful. Pening betul kepala hotak aku dengan pemikiran-pemikiran yang langsung tak masuk akal ni. Ini pun ada yang percaya ke.????

3 comments:

  1. Sial..Sial..Sial.!!!
    "RPK" = Raja P*k*m*k Kau..
    Seorg yg dlm tuduhan mahkamah & menjd pelarian krn pengecut (SIAL) jaja fitnah sana sini, ttp diterima pakai oleh puak juak BANGAP !! Apa nk jd la pd tanahairku ini..
    Ya Allah, Engkau tunjukknlah kebenaran pd yg hak..Amin.

    ReplyDelete
  2. Puak2 P#K#### Rakyat misti percaya punye... ooopppsss.

    ReplyDelete
  3. Bahasa anonymous macam celaka

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails