Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Thursday, August 12, 2010

Apakah bendanya nak tukar link?

Exchange Link dengan cikguleepk

Entriku kali ini sangat pendek. Setelah lama berfikir, akhirnya aku ingin mewujudkan satu page untuk sesiapa yang berminat untuk exchange link dengan blog aku yang tak seberapa ini. Exchange link ini adalah percuma dan tak payah bayar pun..erk ada ke orang buat exchange link berbayar?

Untuk pengetahuan korang semua, blog aku ni dah mempunyai visit in sebanyak 15000++. So sesiapa yang berminat untuk exchange link dipersilakan. Jangan malu-malu dan segan. Kalau dah exchange link jangan lupa tinggalkan komen korang.

Minat. Sila 'link'kan blog ku http://www.cikguleepk.blogspot.com/ dalam blog list anda dan saya akan list kan blog anda dalam blog saya. Jangan lupa tulis url blog anda pada ruangan komen dibawah.

Selamat meluaskan jaringan masing-masing. Jadilah orang pertama!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails