Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, August 4, 2010

2013 tiada lagi saman ekor

Inilah janji terbaru pakatan rakyat selepas PRU ke 13 nanti. JPJ dan polis juga tidak lagi perlu saman pemandu-pemandu di malaysia kerana mereka akan menjadi sangat berdisiplin dengan sendiri jika Pakatan rakyat menang pilihanraya tersebut. Janji ini sangat manis kepada hampir semua pemandu di Malaysia termasuk cikguleepk yang juga masih ada beberapa keping saman ekor yang belum dilunaskan.

Walaubaagaimanapun cikguleepk akan sangat kecewa jika mereka nanti sudah pasti tidak akan dapat melaksanakan janji tersebut kerana ianya di luar bidang kuasa mereka. jawapan yang sinonim dengan pakatan ketika ini. Sudah pasti janji tersebut dibuat untuk menggoda hampir semua pemandu di Malaysia yang mempunyai bilangan saman dan saman ekor yang bernilai ribuan ringgit.

Cikguleepk ingin bertanya kepada puak pakatan jika tiada lagi saman ekor bagaimanakah cara yang sepatutnya untuk mendisiplinkan pemandu-pemandu di Malaysia. Adakah perlu diadakan roadblock di setiap jalan yang sering berlaku kemalangan di malaysia. Maka dengan cara ini sudah tentulah masalah kesesakan jalanraya pula yang akan dihasilkan.

Cikguleepk juga ingin mencadangkan kepada puak pakatan supaya menhapuskan semua undang-undang di Malaysia supaya senanglah nanti rakyat malaysia nak berkhalwal, meliwat, merompak pasir, menebang balak secara haram, merobohkan rumah orang melayu dan digantikan dengan banglo cina, menyalahgunakan wang kerajaan negeri selangor, kelantan, kedah dan pulau pinang dan bermacam-macam lagi.keh keh keh.

Slimming.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails