Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Tuesday, August 24, 2010

Penyokong PAS sembahyang salah kiblat.


Nampaknya PASngok sudah semakin sesat. Gambar menunjukkan penyokong PASngok yang sedang menunaikan solat hajat untuk kemenangan parti pujaan mereka DAPig. Laporan beberapa blog mengatakan kiblat yang dihala bukannya ke arah kiblat orang islam iaitu kaabah.

lepas ni kiblat mereka adalah pejabat DAPig kerana khabarnya mereka sudah bersedia untuk menyembah pemimpin-pemimpin DAPig untuk mendapatkan sedikit wang ringgit untuk keperluan harian mereka. Pastinya DAPig akan menaja segala perbelanjaan mereka yang sanggup menjual agama demi kemenangan parti DAPig.

Dipercayai ketua kumpulan PASngok ini adalah Wali tersohor iaitu wali selipar al-jambani. Yang turut mendapat naungan penuh Pope Anwar al-juburliwati.

6 comments:

  1. Puak2 ni memang dah sesat lagi menyesatkan. Tapi masih tak sedar2 diri lagi. Ada yang berani bagi hujah, sembahyang boleh mengadap mana2 arah pun. Suka2 hati mak bapa tuan guru mereka sahaja... bodoh bin bahalul yang tak boleh diikut.

    ReplyDelete
  2. Kata hebat bab halal haram, dosa pahala tapi kiblat pun boleh salah. La lupa lak. Kan depa dah tukar kiblat. Kiblat mereka ke negara yang berpaksikan komunis. DAPigs = komunis...

    ReplyDelete
  3. Hebat???? Hebat apa kejadahnya. Hebat kepala babi!!!!

    ReplyDelete
  4. btol ke ni slh kiblat? pe buktinya?

    ReplyDelete
  5. Kalau sembahyang waktu pagi , mungkin betul kiblatnya. Tapi kalau petang , mereka ni sembahyang orang jepun - menghadap matahari naik.
    Cuba tengok bayang-bayang dlam foto tu.

    ReplyDelete
  6. Anon 6:53AM
    hang ni bodoh betol la... Depa ni belajaq dari TOK GURU NIKE AJIS la ni... tgk la bayang betoi-betoi..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails