Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, August 4, 2010

Tahniah dan Syabas kepada tangan yang menampar Lim Guan Eng

Cikgulee mengucapkan tahniah dan syabas kepada pak Ali yang telah menampar Lim Guan Eng bagi mewakili semua orang melayu pulau pinang yang menjadi mangsa kezaliman regim DAP. Tidak menjadi kesalahan bagi mereka yang ditindas dari hukum agama untuk bangkit mempertahankan bangsa dan agama mereka. Cikguleepk berseru agar lebih ramai lagi mangsa kezaliman DAP untuk bangkit menentang kezaliman DAP dibawah pemerintahan Lim Guan Eng durjana. 

Kisah selanjutnya di Pisau.net

Pada jam 7.30pm,2/8/10- di pintu pengawal tingkat 2 laluan VIP, Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang Khalifah sosialis Guan Eng kesayangan PAS di tolak dan diherdik oleh seorang lelaki warga mas.

Yang menariknya portal berita TheStar hanya menceritakan kononnya lelaki berkenaan kecewa tentang masaalah perumahan di Tanjong Tokong.

Untuk pengetahuan anda, Pak Ali menunggu Guan Eng lebih 4 jam semata mata mahu mengajukan pertanyaan mengapa orang melayu di Pulau Pinang di tindas,sebaliknya penat lelah menunggu Ketua Menteri paling celaka ini diberi layanan bagaikan paria.

Pertanyaan Pak Ali langsung tidak dilayan,sebaliknya Guan Eng dengan sombongnya tidak memperdulikan seorang rakyat warga mas yang menunggu kononnya ketua menteri 'rakyat' selama lebih dari 4 jam .
Bayangkan seorang warga mas menantikan pemimpinnya dengan harapan untuk bertanyakan hal dilayan bagaikan anjing .

Inikah yang dikatakan seorang Ketua Menteri yang menghargai warga mas,barangkali beliau berasakan amat besar sumbangan beliau dengan rasuah RM100 kepada warga mas maka muka orang tua melayu ini langsung tidak dipandang malah difitnahnya pula.

Apabila dilayan sebegitu rupa,Pak Ali secara sepontan menempelak, menolak dan menampar bahu hingga Guan Eng kebelakang,Pak Ali melepaskan kemarahan setelah dilayan sebegitu rupa oleh seorang rasis ultra kiasu hanya semata mata beliau seorang melayu dan warga mas.










1 comment:

  1. huhu..dah kene sebijik ker...Ketua menteri PP nie bagus jgk.. kalau PM aka Parti Pemerintah buat ape2 utk kaum Bumiputra die kate tgk tue racist. Tp kalau PM bagi kat org cina dan india xde plk nak ucap terima kasih ker ape. Jd siapa yg racist. ????

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails