Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Wednesday, October 6, 2010

Ancaman Raja Petra kerana Anwar sudah tidak mampu biayainya lagi.

Ada wang saya sokong, wang sudah kurang sokongan saya akan kurang sedikit. Apabila wang habis sokongan saya juga tiada lagi lah. Sekarang ni Pun Anwar sudah berangkat ke luar negara dalam usaha memujuk kembali kepala pemfitnah mereka ini agar terus memberi sokongan kepada parti PKR. Peliwat tegar ini sangat khuatir jika RPK berpaling tadah boleh menyebabkan fitnah terbesar mereka iaitu mengaitkan pembunuhan altantuya dengan PM akan terbongkar. Mungkin juga kes pembunuhan tersebut dirancang oleh puak-puak mereka dengan begitu teliti kerana mereka mempunyai rangkaian hebat yang terdiri daripada peliwat, pemabuk, penjudi, pemeras ugut, penjenayah, peguam jahat, peguam pembelit, ketua samseng, ketua demonstrasi dan sebagainya.

IPOH 5 Okt. - Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan "ancaman" yang dibuat oleh penulis blog Raja Petra Kamarudin menarik diri daripada menyokong Pakatan Rakyat (PR) sebagai gambaran ke atas persepsi para penyokong pembangkang terhadap daya kepimpinan parti pembangkang terutama Parti Keadilan Rakyat (PKR).


Timbalan Perdana Menteri berkata, keadaan tersebut menjadi satu petanda hilang keyakinan anggota dan penyokong terhadap daya kepimpinan PKR.

"Saya baca juga laporan dalam blog (berkenaan kenyataan Raja Petra) mempertikaikan kepimpinan, cakap tak serupa bikin, tidak menunaikan janji," katanya di sini hari ini.


Muhyiddin yang juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) berkata, perkara itu bukan perkembangan baru kerana sebelum ini pengasas dan pimpinan atasan PKR juga telah keluar meninggalkan parti tersebut.

Katanya, semakin ramai anggota termasuk di peringkat atas dan anggota bawahan di bahagian dan cawangan telah sedar dan bertindak meninggalkan parti berkenaan.


"Ahli (sendiri) sedar dan tidak lagi yakin...kita harap (rakyat) mengambil iktibar dan buka hati, fikir," katanya. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails