Kalau sudi tekanlah iklan di bawah ni ya

Friday, October 1, 2010

Pas khianati kaum Melayu

Pas menyorok diri apabila orang melayu di tindas di pulau pinang. Kes orang melayu tidak dibenarkan berniaga di bazar ramadan komtar Pulau Pinang pas yang mempunyai wakil dalam kerajaan negeri Pulau Pinang hanya mengambil jalan berdiam diri untuk menjaga hati kekasih mereka Lim Guang Eng dari parti babi DAP. Kes premis peniagaan orang melayu di Pulau Pinang yang dirobohkan secara diktator oleh kepimpinan pakatan rakyat juga tidak mampu dibantu oleh Adun PAS pulau pinang sedangkan mereka adalah sebahagian dari kumpulan penyokong parti pemerintah pulau pinang.

Pada satu ketika ada penyokong Pas sendiri dari golongan marhein yang amat geram dengan kepimpinan DAP sempat memaki hamun Lim Guan Eng secara bersemuka dimana beliau sempat dihalang oleh kepimpinan Pas sebelum beliau sempat menumbuk muka Lim Guan eng semasa Lim Guan Eng menghadiri majlis berbuka puasa anjuran Pas. Perlakuan ini telah membuktikan yang Pas akan mempertahankan apa jua kemungkaran, kezaliman dan kerakusan kepimpinan Dap keatas orang melayu atas dasar mahu memerintah Malaysia bersama DAP.

Mungkinkah perjuangan membabi buta pemimpin Pas ini disebabkan mereka ini telah dibeli atau dibayar atau disogok atau telah dirasuah dengan wang ringgit berjuta-juta oleh kekuatan ekonomi orang cina yang mampu mengeluarkan dan menaburkan berjuta-juta  ringgit kepada pemimpin tamak Pas asalkan mendapatkan ketuanan Dap di bumi ini. Sogokan ini tidak seberapa bagi kepimpinan mereka kerana jika berjaya menkhluki negara mereka akan dapat menyapu kembali wang rakyat jelata untuk mengisi kembali poket mereka yang telah digunakan untuk melobi kepimpinan Pas yang jahil.

Bukti telah menunjukkan ramai pemimpin Pas yang telah bergelar jutawan dalam masa yang singkat. Akhir-akhir ini kita juga mendengar seorang bekas isteri adun Pas melor memohon tuntutan nafkah RM3 juta. S pasti dia amat arif tentang kekayaan bekas suaminya yang dianggarkan mempunyai harta yang lebih dari nilai tersebut sehingga munkin mencecah berbillion ringgit. Semua ini tidak mustahil dalam kepimpinan Pas kerana mereka semuanya hanya pandai menyalahkan orang lain sahaja sedangkan perlakuan mereka lebih dasyat dan kotor sehinggakan anjing pun sanggup meludah mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails